VELKOMMEN TIL MIN KREATIVE OG FARGERIKE VERDEN

Så spennende at du har funnet veien til bloggen min. Det gleder meg, og jeg håper du vil finne den inspirerende! Bildene som jeg viser her er stort sett malt med akrylmaling, men jeg bruker også blandet teknikk i arbeidet mitt. Som du vil se så er det en stor spennvidde i det kunstneriske uttrykket mitt; fra det veldig dempede, sakrale og spirituelle, og til det naive, fargerike og viltre. Bildene er ikke sortert etter alder og er lagt ut i helt tilfeldig rekkefølge. Derfor vil du finne nye og gamle malerier side ved side, og de nyeste bildene lengst bak i arkivet.

Akkurat nå holder jeg på å arbeide frem mot en utstilling som jeg skal ha sammen med mine malefrender i kunstgruppa Indigo, under tema "The spirit within". Den åpner natt til 1. mai 2010 i Fjøsen på Nordland kultursenter. Jeg vil komme til å legge inn noen "teasere" fortløpende i dagene før åpninga, så følg gjerne med.

Alle kommentarer og innspill mottas med takk. Artig å høre hva andre mener om det jeg gjør.


Ha en flott dag, og stikk gjerne innom en annen gang.